24 بهمن 1400 در دیجیتال مارکتینگ

9 نکته و ترفند برای موفقیت در اینستاگرام

9 نکته و ترفند برای موفقیت در اینستاگرام

نکات مهم برای موفقیت در اینستاگرام و کسب فالوور :

می خواهید بدانید چگونه در اینستاگرام موفق شوید؟ در حالی که بیش از 800 میلیون اکانت فعال ماهانه وجود دارد، هنوز هم امکان موفقیت در اینستاگرام وجود دارد.

شما باید کار و تلاش زیادی انجام دهید، اما نتیجه ارزش آن را دارد.

انجام این کار به حساب شما کمک می کند تا متمایز شود و دنبال کنندگان هدفمندی به دست آورید. 

این به چندین استراتژی است که در این مقاله توضیح خواهم داد، از جمله اینکه چگونه از Sked (که قبلا Schedugram نامیده می شد) برای برنامه ریزی، ایجاد و انتشار خودکار محتوا استفاده می کنم. بهترین چیز این است که این موارد را می توان برای حساب های شخصی و تجاری اعمال کرد.

آیا برای موفقیت در اینستاگرام آماده هستید؟

 

چگونه در اینستاگرام موفق شویم؟

1 . بیوگرافی کامل را ایجاد کنید
2 . محتوای جالب تولید کنید
3 . به طور منظم پست کنید
4 . هشتگ های برتر را شناسایی کنید
5 . از استوری های اینستاگرام استفاده کنید
6 . از نکات برجسته اینستاگرام استفاده کنید
7 . دوستان و اینفلوئنسرها را تبلیغ کنید
8 . لایو داشته باشید
9 . با فالوورها و مخاطبان هدف خود درگیر شوید

 

1. یک بیوگرافی عالی و کامل را ایجاد کنید

قبل از هر چیزی، ابتدا باید از جذاب بودن بیو اینستاگرام خود مطمئن شوید. باید بتواند به مخاطبان شما بگوید که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می‌دهید و شامل یک فراخوان واضح برای اقدام باشد.

این برای موفقیت در اینستاگرام الزامی است. اگر مخاطبان هدف شما به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند نباشند  شما را دنبال نمی کنند.

بیو اینستاگرام  شامل کارهایی است که آژانس یا کسب و کار شما انجام می‌دهد، چه کسانی هستند، چه چیزهایی را با دنبال کردن روی پلتفرم ارائه می‌دهند و همچنین چند لینک برای اطلاعات بیشتر. 

 

2. محتوای جالب تولید کنید

اکنون یک بیو باکیفیت اینستاگرام برای حساب کاربری خود مرتب کرده اید، وقت آن است که در مورد برنامه محتوای خود فکر کنید.

اگر محتوای خسته‌کننده‌ای با کیفیت پایین ایجاد می‌کنید که واقعاً بد است و جذاب نیست، کلمات زیاد است و برای مخاطبانتان جالب نیست، انتظار نداشته باشید که در اینستاگرام موفق باشید.

این پلتفرم تماماً در مورد محتوا است و نه هر محتوایی. این در مورد به اشتراک گذاری محتوای جالب با کیفیت بالا است.

برای موفقیت، باید استراتژی محتوای خود را برنامه ریزی کنید و رسانه های چشم نوازی ایجاد کنید, چه تصاویر و چه ویدیوها. ایجاد محتوای فوق العاده جذاب در اینستاگرام کار چندان سختی نیست…

بهتر است بخوانید:   اهمیت بک لینک در سئو / بک لینک چیست ؟

 

3. به طور منظم پست ارسال کنید

پست کردن منظم یکی از عوامل موفقیت در اینستاگرام است. این امر مستلزم آن است که شما بسیار فعال باشید. در حالت ایده آل، شما باید حداقل یک بار در روز پست بگذارید.

اگر بتوانید بیشتر از آن پست کنید، 2 تا 3 بار در روز بیشترین دسترسی و تعامل را برای شما به ارمغان می آورد، به خصوص برای رشد حساب خود.

در حالی که ارسال چندین بار در روز می تواند دردسرساز باشد، Sked برای این کار مفید است و پست شما را خودکار می کند.

فقط صف محتوای خود را تنظیم کنید و محتوای اینستاگرام را اضافه کنید. برای انجام این کار، حساب کاربری خود را باز کنید و روی گزینه “Setup queue” در صفحه اصلی کلیک کنید.

در مرحله بعد، حساب خود را انتخاب کنید، صف خود را فعال کنید (فلش سبز را در زیر ببینید)، و منطقه زمانی خود را انتخاب کنید (فلش قرمز). سپس، روی دکمه «افزودن» برای روزهایی که می‌خواهید پست کنید کلیک کنید و زمان را تنظیم کنید (فلش آبی).

 

 

اکنون، هنگامی که یک پست را به صف خود اضافه می کنید، Sked به صورت خودکار آن را برای شما ارسال می کند که زمان مورد نظر شما فرا برسد.

 

4. هشتگ های برتر را شناسایی کنید

در طول زمان مدیریت اکانت‌های مختلف اینستاگرام، با کسب‌وکارهای زیادی مواجه شده‌ام که اشتباهات کوچک احمقانه‌ای در اینستاگرام انجام می‌دهند که واقعاً بر شانس رشد و موفقیت آن‌ها در اینستاگرام تأثیر می‌گذارد.

این اشتباهات کوچک می تواند هر چیزی باشد، از عدم استفاده از هشتگ گرفته تا دسته ای از هشتگ های تصادفی غیر مرتبط و حتی بدون شرح!

هنگام اشتراک گذاری محتوا در اینستاگرام، استفاده از هشتگ های اینستاگرام بسیار مهم است. دلیل این امر این است که شانس دستیابی، مشارکت و رشد بالقوه خود را به حداکثر می رسانید.

برای تمام محتوایی که در پلتفرم به اشتراک می‌گذارم، مطمئن می‌شوم که از تمام 30 هشتگ استفاده می‌کنم زیرا این به من حداکثر نمایش را می‌دهد.

همچنین مطمئن می شوم که به طور منظم تحقیقات عمیق کلمات کلیدی را انجام می دهم تا بهترین هشتگ ها را پیدا کنم که به من شانس حضور در 9 پست برتر را می دهد.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی هشتگ اینستاگرام بسیار مهم است. اگر به درستی متوجه شوید و در مدت کوتاهی پس از ارسال، مشارکت زیادی داشته باشید، حتی ممکن است به صفحه کاوش بروید.

بهتر است بخوانید:   سئو سیاه چیست و چه مواردی به عنوان سئو کلاه سیاه شناخته میشوند ؟

اگر من جای شما بودم، شروع به تحقیق درباره هشتگ اینستاگرام می کردم و سپس از مدیر هشتگ Sked برای سازماندهی آنها استفاده می کردم. می توانید از آن برای ذخیره تمام هشتگ های خود به صورت جداگانه یا در گروه استفاده کنید، که اگر بیش از یک حساب برای مدیریت داشته باشید، واقعاً مفید است.

 

5. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

استوری های اینستاگرام به روش های مختلفی قابل استفاده است. این یک ویژگی درخشان است که باید به طور مرتب از آن استفاده کرد. به خصوص زمانی که حساب شما از 10000 فالوور فراتر می رود که به شما امکان می دهد شروع به اضافه کردن هایپرلینک در استوری های خود کنید.

این یک راه فوق العاده برای افزایش ترافیک و ایجاد تجارت بیشتر از اینستاگرام است.

همچنین باید در استوری های اینستاگرام نظرسنجی هایی ایجاد کنید تا اطلاعات خاصی در مورد فالوورهای خود پیدا کنید، به عنوان مثال، چه نوع محتوایی را ترجیح می دهند.

استفاده از این ویژگی برای اعلام پست جدید نیز یک استراتژی عالی است، در نتیجه افزایش تعامل را بسیار سریعتر خواهید دید.

 

6. از نکات برجسته اینستاگرام استفاده کنید

استفاده از به روز رسانی اخیر اینستاگرام که شامل قابلیت نمایش نکات برجسته استوری در پروفایل شما می شود، استراتژی عالی برای افزایش ترافیک وب سایت است.

ممکن است برای تبلیغ و تشویق مخاطبان خود به دنبال کردن شما در سایر شبکه های اجتماعی، چند نکته برجسته ایجاد کنید.

ممکن است تصمیم بگیرید که چند ویژگی برجسته محصول از جمله یک لینک برای خرید مستقیم محصول یا خدمات ایجاد کنید. از ذهن خلاق خود برای یافتن راه‌های منحصربه‌فرد جالب برای افزایش ترافیک، تعامل و رشد فالوور استفاده کنید, همه اینها به شما کمک می‌کنند تا در اینستاگرام موفق شوید.

 

7. با دوستان و اینفلوئنسرها تبادل و تبلیغ داشته باشید

اگر به درستی انجام شود، تبلیغ متقابل به موفقیت اینستاگرام کمک می کند. از سایر حساب های اجتماعی خود برای کمک به رشد اینستاگرام خود استفاده کنید.

به‌روزرسانی‌های اینستاگرام خود را در فیس‌بوک یا توییتر خود به اشتراک بگذارید، حتی آپلودهای اینستاگرام خود را در وب‌سایت خود به نمایش بگذارید – ASOS این کار را برای تبلیغ لباس‌های خود انجام می‌دهد. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزارهایی مانند IFTTT، آپلودهای اینستاگرام خود را مستقیماً در توییتر خود خودکار کنید.

بهتر است بخوانید:   سئوی داخلی یا On Page SEO چیست؟

 

8. لایو داشته باشید

لایو اینستاگرام می تواند تعامل و فالوورهای جدید زیادی را به همراه داشته باشد، به خصوص اگر ارزشی را ارائه دهید و آن را در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

اگر از قبل با استفاده از هشتگ ها در استوری و پست های خود آن را تبلیغ کنید، به احتمال زیاد تعدادی دنبال کننده علاقه مند جدید جمع خواهید کرد که می خواهند ببینند چه چیزی برای ارائه دارید.

اگر لایو اینستاگرام شما بینندگان زیادی را جذب کرده باشد، پخش زنده اینستاگرام برای افزایش ترافیک نیز عالی است، با در نظر گرفتن حذف چند فراخوان برای اقدام مانند اینکه به آنها بگویید برای محتوای انحصاری روی پیوند موجود در بیو شما کلیک کنند.

لایو اینستاگرام شما باید برای مخاطبان شما جالب باشد و با به اشتراک گذاشتن آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد می توان به آن دست یافت.

همچنین می‌توانید جریان‌های پرسش و پاسخ هفتگی یا ماهانه را انجام دهید، این‌ها برای مخاطبان شما عالی است تا شما را بیشتر بشناسند و برای اینکه بفهمید مخاطبان دوست دارند درباره شما چه چیزهایی بدانند، ایده‌های بیشتری برای محتوا به شما می‌دهند.

 

9. با دنبال کنندگان و مخاطبان هدف خود درگیر شوید

در نهایت، موفقیت در اینستاگرام به نحوه تعامل شما با فالوورهای خود نیز بستگی دارد.

اگر نشان دهید که یک انسان واقعی پشت آن عکس نمایه هستید و به طور منظم به نظرات و پیام‌های مستقیم مخاطبان خود پاسخ می‌دهید، احتمالاً با محتوای شما درگیر می‌شوند و شما را به دوستان، خانواده و دنبال‌کنندگان خود توصیه می‌کنند.

این همچنین در مورد تعامل با محتوای دنبال کنندگان شما صدق می کند.

گذاشتن چند لایک، کامنت و دنبال کردن مخاطبانتان به ایجاد روابط مثبت و سالم کمک می کند و تعامل و اعتماد را تشویق می کند. این می تواند هنگام تعامل با مخاطبان هدف بسیار مؤثر باشد.

 

بنابراین اکنون می دانید که چگونه داستان موفقیت خود را در اینستاگرام رقم بزنید، فقط باید نکات بالا را عملی کنید و انواع مختلف محتوا و هشتگ ها را امتحان کنید. هرگز از تجربه بازاریابی خود نترسید.

 

برای مشاوره رایگان در زمینه بهینه سازی وب سایت و برنامه ریزی تولید محتوا میتوانید با من در تماس باشید . 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مرور این وب سایت، با قوانین و مقررات ما موافقت می کنید.
موافقم